bääästa på länge!

Denhär kvällen har varit BÄST!!!!!!!!
först efter skolan for vi och åt till Mcdonals xD sedan gick vi lite och sedan till bion som började halv 5 ;) Och Breaking Dawn alltså fuuck va bra den var man grät och skrattade i den! haha mest skratt kom det men vid ett ställe så bara rann tårarna ner och när jag så på nanna så gjord det samma sak på hon och sedan på jossa xD så blir det när man är med bästa vännerna <3<3 va skulle man göra utan vänner?!
Efter bion for jossa hem och jag å nanna for till gina tricot och kom hem med lite småköp :) bl.a en kortärmad tröja,nagellack,ett par örhängen mera hann vi inte köpa x) och så for vi till halpa halli efteråt och sökte upp min kära mamma och sedan åkte vi hem och när jag kom hem for jag raka vägen till bastun xD satt där skitlänge och sjöng och funderade som fick tiden att gå frammåt iaf :)
nu kmr lite bilder från idag när vi väntade på att bion skulle börja
hahah xD
haha ja det blev ju tråkigt att vänta å vänta ignonera mitt face xD
haha okej jo alltid lika normalt xD
nä nu ska jag fortsätta lyssna på musik och sedan sova :) ha en bra fredagskväll! ^^
heejjjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0