huhhuu

mina ben :S vi for hemmifrån 9 tiden och kom hem halv 5. Haha vilket äventur vid citymarket det var när mommo var med :S :P  och sen när vi kom hem så for jag å mina kusiner till kyrkan bara för att få dendär namn underskriften :S usch hatar att vara i kyrkan!! Imorgon kommer nanna och jag har köpt en skräckfilm (hoppas jag) XD läängtar :)
alltså i våran familj är stämmningen... KONSTIG...
hasse sitter och ser på tv och skrattar (med det fånigaste skrattet som finns)  åt några tråkiga skämt
mamma springer och stressar och lagar maten och stressaaar
och JAG sitter å ser på film å sitter knäpptyst å roar mig själv xD
hehe jajjaaa
bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0