till nanna

Jag och mamma flyttade som grannar hos er. Vi började prata och till sist blev vi vänner. Vi började på samma dagis,samma skola. Våran vänskap utvecklades bara mer och mer. Vi var båda två 4 år när detta hände.
Nu är vi 14 år och våran vänskap är starkare än nånsin. Ingenting kommer någonsin att skilja på oss. Vi är gjorda för varandra. Vi är varandas halvor. Vi har båda två varit med och många roliga minnen och många svåra saker i livet men vi har aldrig gett upp. Tack vare dig kan jag vara mig själv och ingen annan. Tack för att du finns bästaste bästis! Du vet att jag alltid finns där i vått och tort i alla väder!

Kommentarer
Postat av: nanna

aaaaaaaww vet int va ja sko gör om int ja sko va kompis me dig o honde som svek oss sko ha fått oss ti skiljas från varann ! <3

2011-12-22 @ 17:13:52
URL: http://nannichan.blogg.se/
Postat av: nico

vitto,bli ihop saatan,ni passar jo ;)

2011-12-22 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0