I dont wan't to live a life without you

Nu är jag hemma från kyrkan. Det var trååkit men jajja :)
Steg upp halv 9 och då var jag verkligen trög vi skulle fara om 10 minuter och skulle ännu platta håret och äta något men såklart när jag äntligen var färdig så sku mamma dricka kaffe. Alltid när man själv e färdig så e ALDRIG föräldrarna det!
Nu just dricker jag glögg :D namm namm
Och 2 far jag till stan och träffar älskligen :)
Väntar på att en film ska laddas färdigt det är 1h 48 min av den och jag började ladda ner den igår på kvällen :S så läng tar det. Men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och om en 1h far jag. Ha en bra söndag + första advent!
bild från We <3 it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0