1 dag kvar x_x

alltså neej jag orkar inte börja skolan imorgon igen :| och idag kan man ju inte vara uppe lika sent och det kmr bli en plåga denhär första veckan att stiga upp såå tidigt :O 
ser fram emot första dagen i skolan, men redan efter andra så kmr jag att tröttna xP 
idag var jag ju med mamma och handlade mat och passade på att köpa ett par nya jeans, och ett par mjukisbyxor så man har nu tills skolan så behöver man inte fara nå mer på ett tag :3 
ikv kmr tydligen mommo hit, men hon är väl inte här så länge I guess :P 
nu luktar det mat, så gissar att maten snart är färdig så aja vi hörs ikv ^^ 
kom just på att jag inte har hafft någon ''dagens outfit''på denhär bloggen så NU ska ni få det haha ^^ 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0