begravning

mamma for iväg på en begravning idag, och jag kännde ju inte hon som hade dött så onödigt att jag for med då xD
sen efter hon har kommit hem så far vi väl och hanldar mat, haha mina flingor är nästan slut haha och kylskåpet är nästan tomt xD 
denhär natte gick lite bättre att sova men jag drömmde väldigt konstiga drömmar, drömme att alla som jag kännde så dog och det var någon sjukdom om gjorde så att alla dog :O så jag vaknade upp med tårar i ögonen :P 
haha nåja, det var ju bara en drömm somsagt ^^ 
 
haha allltså AJJ igår så körde jag över min lilltå med skrivbordstolen, det har ju hjul så körde rakt över den så nu är den blååååå xD haha den matchar ju med håret iaf XD 
väntar på att klockan ska bli 15.00 för då börjar: världens strängaste föräldrar som jag ska kolla på. så ska försöka att få tiden att gå genom att vara vid datorn nu en stund xD
 
aja, heejss svejjs ^^ 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0