hemmaaa

nu är jag äntligen hemma från juthbackamarknaden, folk var det verkligen mkt av där haha tänkte tappa bort mamma typ hela tiden, jag såg något intressant och det gjorde hon också så man for mot olika håll och drogs med i strömmen :P
så nu är mina fötter ben trötta som fan! men roligt var det verkligen idag på gymnastiken, vi var ute och spelade en massa boll spel.
köppte inget spec där, bara en Slipknot tröjja och så hittade jag en skolväska som jag inte kunde motstå som bara kostade 20 euro så klart jag passade på att köpa den då :P
i bilen, haha vet inte senast jag skulle ha skattat så mkt med familjen, för jag är skithes nu just och har jätte sjuk hals så låter som någon moped typ när jag pratar haha xD
imorgon tänker jag verkligen sova ut mig ordentligt! är väl bara hemma och vilar så att inte halsen blir ännu värre. men har hört att det är ganska många som är sjuka och det är spec halsen som folk har sjukt i så inte så konstigt att man själv också har det.
blir tyvärr bildlöst nu tog några foton på bilvägen dit så de dyker väl upp imorgon antar jag. hejs svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0