hoppsan hejsan

lite seg bloggning, bilder kmr dyka upp nån gång idag när vi alla 3 var till stan, och igår så var våran familj inte hemma haha :) vi var hos denna tjejs familj ----> http://http://fnatis.blogg.se/
riktigt roligt va det där, och idag tänker jag bara slöa hemma, missade ju igår när dead by april uppträdde vid sommarkrysset, men som tur så kom det ju i repris idag på morgonen eller okej halv 1 tiden typ xD så fick se dom nu idag ist :D 
haha gissa om inte tvn var på hög volym x3
 
imorgon (tror jag) så far jag och mamma och köper en ny skolväska och lite nya kläder och sånt till skolan. sen så far vi väl också och ser på någon skrivbords stol. alltså neeej jag orkar inte med att skolan börjar snart igen :O vart har sommarlovet tagit vägen, jag minns första sommarlovsdagen som igår och nu mittiallt är det bara 2 dagar kvar av det :O :O :O wtf
 
neej nu ska jag klä på mig haha har inte ännu heller fått det gjort :O xD 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0