i am not afraid to keep on living, i'm not afraid to walk this world alone

denhär skoldagen var helt najs :D mkt skratt blev det iaf haha spec i bussen på hemvägen xP 
det som jag tkr är ganska bajjs, är att på onsdagar så har jag huslig ekonomi två sista timmarna, så då är man ju inte hungring när man kommer hem så då kmr jag alltid att börja skippa maten här hemma, för vi äter alltid middag nästan direkt efter jag kommer hem från skolan. lagade just min skoldagbok lite snyggare, för snälla jossa så printade ut lite bilder jag skickade till henne igår på skype för våran printer så är sönder :( och ingen har orkat köpa någon ny :P 
alltså seriöst, det känns inte som om jag faktist går på 9onde klass :O känner mig mer som en 7a eller något sånt xD 
 det ända som ändras med året tycker jag är utseendet, personlig heten är alltid det samma xP 
nuu ska jag sitta på datorn en stund, sedan far jag väl ut och gå eller nåt sånt, har så lust att vara ute idag när det är så fint väder! 
 
kör riktigt på hästsvans idag haha x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0