I feel it slipping away

var just med mamma ut och gick, men i slut ändan så blev vi tvungna att jogga för det började ösregna på oss haha första gången som jag joggar tsm med mamma XD 
så såg jag just igenom en massa foton som vi har frammkallat, jag skrattade som ja vet inte vaa xD det var bilder från flera år tillbaka, saker jag helt och hållet hade glömt bort XD 
nu just väntar jag på att det ska komma varmvatten så jag slipper till duschen :) 
äh ska väl snart se om det inte börjar komma det snart, så vi höörs ikv :) slänger kaaanske iväg ett inlägg då också, om jag minns haha xD
 
haha hatar verkligen närbilder på mig själv men aja här har ni en sån på mig xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0