seg bloggning, jaoo!

yes i know, bloggen har stått stilla men nu ska jag börja skärpa mig igen!
ikv eller om någon timme typ så far vi ju bort somsagt, kommer att sova över där så mera bloggning blir det när jag är hemma :)
hade tydligen glömt min telefon i mammas bil från igår, så ingen ringde och väckte mig så jag sovde ända till halv 1 xD
för alla var borta när jag vaknade så det var knäppt tyst i hela huset :D
himmelens skönt att sova ut iaf! :D
aja har inte så mkt annat att säga, ha en bra villavslutning iaf! :)
 
 
 
haha glömde säga att jag har färgat luggen grön ist för blå, för när den blekets ut så blev det ju typ grön av sig själv så ja varför inte ha den grön då? xD 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0