sjuk :(

idag stannar jag hemma från skolan för hade stegring hela dagen igår, och nu inatt så blev det feber. Men usch vilken förjävlig natt det var :O frös, svettades på samma gång :O värk i hela kroppen och när jag vaknade och skulle stiga upp så var jag helt svimmfärdig. Shieeet
Nu just har jag inte feber, får se om det stiger sen ikv, om inte så tänker jag nog fara till skolan imorgon. Sen så har jag jätte sjuk hals också, men det börjar fara om för har käkat halstabletter hela dagen xD
Är ensam hemma, eller ja nästan haha katterna är ju nog också inne och sover i mitt rum. Ska fara och se på tv nu en stund och ta det lungt, aja vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0