sjuk fortfarande

idag är jag ännu hemma, igår bara steg febern och min hals är så sjuuk så kan knappt prata :O 
igårnatten var förjävlig men denhär natten så var ännu förjävligare, sovde kanske 1 h :O hade jättesvårt att somna så värkte det i hela kroppen och frös och svettades precis heeela tiden. Jo, sjuklingen här själv hejhej ^^ 
får se hur det blir imorgon, om jag är hemma eller far till skolan, det vet man inte förren på kvällen :)
Nu just sitter jag med täcket runt mig och ser ut som fan själv xD håret i en stor knut mitt på huvudet och helt osminkad så ja, tror inte ni vill se någon bild på mig så istället tänker jag laga hit några najsiga låtar som jag har lyssnat på i telefonen hela morgonen :) ja, när man är sjuk så blir det ju en hel del lugna låtar :)
 
 
 
 
haha denhär låter sitter jag och sjunger och spelar på synth typ hela tiden :P 
tänkte göra det nu också, men har ingen röst att sjunga med för jag är så hes D: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0