sjuk hals :O

fick det mittiallt idag på BiGe timmen, och har det ännu :O aja hoppas det går om.
imorgon far ju våran familj till juthbackamarknad (hur det stavas vet jag inte xD) så direkt jag kmr hem så hoppar jag i duschen för vi har ju hafft gymppa två sista timmarna så jag gissar att man har varmt då xP 
 
idag så hade jag spanska och fick träffa våran nya spanska lärare, och ja enligt mig så tkr jag nog att våran gammla lärare var myyyyyycket bättre. vill inte ha spanska mera i tillval, men nåja ett år ännu sen är det över. xP 
 
alltså shit, tänk att en vecka så har redan gått i skolan :O det har ju gått fram med raaaacerfart ju :O 
och nu just vet jag inte riktigt vad jag är på för humör, känner mig både ledsen och glad på samma gång :S 
 
ja det var väl allt, hejs :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0