sjuk?

alltså idag har jag haft kallt precis hela dagen, hafft lite huvudverk och lite sjuk hals :O
jag har lite stegring nu också, så får si hur det blir imorgon om jag är hemma eller om jag far till skolan... 
min blogg ser så tråkig ut tycker jag, så tror jag ska göra lite små ändringar till den nu eller ikväll så var berädda på att det kan se helt konstigt ut :) 
usch vilket väder det har varit idag, mörkt typ hela dag och på morgonen regnade det och nu ösregnar det. skönt att bara sitta inne då i värman med en filt runt sig :D 
nej, nu ska jag börja fundera på någon bakgrund hit till bloggen och kanske en ny header som blir större :)
 
så hejs (: 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0