suurt blää =/

alltså usch, skola imorgon :O orkar inte har redan tröttnat på skolan!
men villavslutningen var helt jätte najs iaf :)
haha längtar redan tills nästa helg!
imorgon så kanske jag och nanna far till våran PRAO plats, det blir trodligsvis bädden, haha mammas arbetsplats :)
alltså shit vad det finns mkt saker som jag vill ha, vill att föräldrarna nån gång ska börja planera klädhylllorna till mitt rum så jag får klädskrubben i samma rum som mitt eget, så behöver jag en ny dator, en ny printer för våran så har gått sönder D:
men aja, födelsedag snart så får ju hoppas att någon av de saker blir upprätt tills det :)
nu ska jag spela lite synth så hejs svejs :)
ha en bra fortsättning på kvällen ;)


Kommentarer
Postat av: Jossa :)

Sv: Hahahahah XD

2012-08-26 @ 18:04:13
URL: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0