tomt

har inte ännu heller bestämt mig hur jag ska göra med håret, men tror det blir så att jag ska ha luggen blå iaf, men nu var det bara slingorna kvar xD och de ska jag ha permanet färg så slipper jag färga om de iaf :) men vilka? xD 
haha alltså shieet jag sovde till 1 idag :O haha för jag var ensam hemma och ingen ringde och väckte mig, klart man sover tills man vaknar då :P 
aja när skolan börjar igen blir det en riktigt plåga! men man blir väl van till sist (: 
aja, nu ska jag fara ut i solen en stund och njuta av vädret, så hejs svejs, ha en braa dag :D 
 
 
btw, gjorde också två nya halsband igår, när jag städade skrivbordet så fick man ju lite nya ideér xD 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossa :)

Sv: Hahahah, isåfall så gar min dator feil fö he ji torsda idaa & mam säger å att he ji torsdaa idaa xD

Svar: hahaha he va ja som va en da efter i mitt huvu xD märks no att skolan böri närm sig när man int hellst vet va ha e fö da xD
Marike Sipponen

2012-08-09 @ 14:13:26
URL: http://hopeindecember.blogg.se
Postat av: Jossa :)

Sv: Hahahah xD

2012-08-09 @ 16:48:08
URL: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0