dat feeling xD

GUESS WHAT?!  min försvunna usb kabel är äntligen hittad, och det har varit på gamla datorbordet, nästan rätt framför ögonen på mig hela fucking tiden! -_- haha har alltid trott det har varit nå andra sladdar men nej, det var mobil,kamera och fördetta kamera usb kablarna som var i en ända stor knut XDb haha usch va man känner dig dum nu när man har sökt och sökt så har de varit nästan mitt framför ögonen på mig :S XD dat feeling ... xS
så nu blir det bilder i varje inlägg fram över i ett tag kan jag lova xD 
 
idag har jag btw varit och julhanlat + bakat pepparkakor och dekorerat ^^ bilder är längre ner ^^ (haha no shit??)
 
mina två andra halvor, ni betyder seriöst jättemkt för mig! <3 
haha och såklart har de ju sina fina sidor också ^^ XD
haha mobba inte, men det var svårt att få glasyren att bli bra xD
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0