just keep your faith and believe in yourself

idag har jag färgat håret nästan hela dagen haha nä men det tog över 2 timmar :O xD och så har jag läst på matte prov och lite sånt, mest tagit det lugnt.
kmr en bild på mitt nya hår snart, men det lär väl bli imorgon för har inte orkat sminka mig eller platta håret idag så ser lite ut som ett troll x3
 
haha vet inte huuuur många gånger jag har fått höra idag hur ''söt'' jag är i håret av mamma xD
ja det blev en ganska stor ändring, och nej jag har inte klippt det kortare eller så, bara luggen är klipp och färgat ^^ 
kan säga så mycket att jag liknar loreen xD haha nej men kanske liite en aning? ^^ äh ni får se imorgon ^^ 
eller i skolan, för de som går i samma skola ^^ 
 
och nu har jag äntligen klurat ut julklappen till er jossa & nanna xD haha det var t.o.m mammas idé ^^ 
nej, nu ska jag lägga på pyjamas, och snart sätta på tvn och kolla på Beck :D neej såg just att det är del 8/8 :( hoppas det kommer något liknande som de börjar visa istället, det har blivit ett vana att kolla på beck nu varje söndags kväll :)
 
natti natti i förhand ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0