tjofan

har inte bloggat, ja jag vet men jag har hafft fullt upp med provläsning + så har jossa varit och sovit över, vilket var super najs :D 
 
vi har kollat film, spelat sims3 och pratat om allt mellan himmel och jord :)
alltså konstigt nog så längtar jag till måndag bara för att det händer så mkt xD 
varje dag denhär veckan så ska vi ut och gå i en timme, så ska vi ha med en bok att läsa för det ska vi också tydligen göra en timme, och så ska vi dansa pardans alla 9or på måndag 2 och 3dje timmen tror jag :O haha usch jag hatar pardans men aja, man överlever väl xD
 
så har vi också bakat knäck idag, eller ja jossa bakade och jag hjälpte till och tog foton XD haha, vilket var jättegott ^^ 
nu ska jag spela synth och sjunga lite så vi hörs imrn igen om jag inte får någon blogglust senare ikv :))
ha de gött! <3
 
haha ny duschad och utan smink och i pyjamas<3 bilden togs idag på morgonen/dagen xD
 
haha det var lite knas att försöka laga en tesked av degen i varje form, och det var förjävligt om man fick det på fingrarna haha fyfan va det bränndes xD fick t.o.m ett bränsår på pekfingret xD
 
 
't
this smile is real :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0