blöööh

okej rubriken var ju inte precis det bästa haha ^^
söndagen är slut och imorgon är det ny vecka med nya möiligheter.
ända roliga timmarna vi har imorgon är hälso o BiGe :P BiGe är roligt bara för att vi har en sån rolig lärare xD så timmarna blir alltid så chill och mycket prat :P
alltså jag spelade synth, sedan skruvade jag bara musiken högre och högre och sjöng med och sen när nästa låt ska börja blir det ju en liten paus mellan låtarna och så hör jag en massa gubbröster utanför och en massa skrattas.
så jag öppnar dörren jo men HEJHEJ där står hasses någon jobbakompis och han och pratar.
alltså hasse skulle väl ha kunnat hellst säga att vi väntar gäster!! KARAR!!
nu ska jag bara lyssna lite till på musik och sedan så småningom fara in till drömmarnas värld :P
gonatt folket ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0