haha

alltså igår var den bästa kvällen på länge! haha när skolan hade slutar hände det saker minsann :P
först steg jag o nanna på fel buss, när vi stiger ut ur den ramlar nanna i en snöhög och jag var nära på att ramla för jag skrattade så mycket hahaha XD vi sökte praoplats men vi gav upp till slut och hittade på lite mer roligare saker XD
värst va man fick gratis saker. först en coca-cola burk vid Glitter och sedan kom någon tant och började tala om jesus -.- haha men vi fick en chocklad stång iaf XD
kom inte hem med så mycket nya saker men jag var ju på torsdag till stan så ja...
ikväll tror jag vi färgar mitt hår så jag slipper utväxten. i samma färg som förr blir det på håret iaf :)
haha alltså idag sovde jag till 1 på dagen!! haha jag tänkte stiga upp kl 11 tiden men blundade en stund och till sist somnade jag om igen XD japp sömtuta man är då.
imorgon är det dop som gäller :) då blir min kusin döpt till namnet August<3 :)
ja ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0