otursdag XD

haha japp en sån dag har jag verkligen haft nu ikväll :P
först drack jag saft-----> spillde ut allt på alla räkningar och post vi hade fått XD
påväg till duschen------>tänkte halka, men istället slo hälen i golvlisten
rusade till mitt rum -----> steg på en penna som var vass(haha känndes det som iaf)
stekte plättar----->när jag skulle laga dem på tallriken föll hälften på golvet för jag lagade dem med stekpannan på tallriken
HAHAHAHA o mamma bara skrattar åt alla 100 misstag jag har gjort idag men ja otur har vi väl alla nån gång i livet eller? ^^
ja nu får man väl snart söka sig till sägen och välkommna natten. tror jag ska ta o göra det nu snart så gonatt ^^
synns imorgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0