She’s got her lipstick on Here I come, da da dum

haha alltså sedan vi hade engelska idag och vi pratade om Irland så har dendär sången snurrat runt i hjärnan och det gör den ännu! haha hatar att ha dåliga låtar som fannsar å hjärnan :P ja det var bara min åsikt det.
denhär dagen har gott fort och helt ok roligt på rasterna som vanligt :)
alltså började fundera på mitt självförtroende, det är verkligen på botten
känner mig alltid ivägen för alla och det känns som om alla ser på mig som om jag skulle ja gjort något olagligt typ. har offta den kännslan.
och så gillar jag mina vänner mera än mig själv
gillar t.o.m dead by april så mycket mer än mig själv
och när jag ser mig i speglen på mornarna känner jag okej men så fort jag är i skolan känner jag mig helt ful och alla andra mycket mera värda.
haha ja ibland sitter man ju å funderar på en massa knas saker :P
ha de gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0