xD

haha jag fick nå hår idér och var tvungen att testa dem så blev jag nöjd och skulle knäppa några foton... men det var lättare sagt än gjort... haha blev INGEN lyckad bild :P
så pratade jag med nannas kusin kaj på facebook och då skrev han nånting som stämde, jag har kort stubin! haha blir arg och irriterad för minsta lilla XD som nu ikväll bara för domhär fotona så blev jag arg... ehm.. kanske tid att börja ändra sina ovanor lite... XD men det blir väl också lättare sagt än gjort... :P
och den till en annan sak: jag förstår mig INTE på pojkar! när man tror att allt är perfekt så skiter det sig, men man är för svag för att släppa taget men sen ångrar man att man borde ha släppt taget före länge sedan.
hur kan de vara så fina och i nästa sekund vara som nå monster?
hehe ja denhär lillkillen är inget monster iaf XD :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0