heemmaaa

Kom ganska just hem från stan och mamma o jag tog hem en pizza så nu e jag proppmätt. ingen aning vad som händer ikväll säkert bara hemma och slappar med musik. som jag redan håller på med xD
börjar bli riktigt störd på denhär hostan som aldrig försvinner och så tar det så jäkla sjukt varje gång man hostar :S
idag på morgonen skulle jag fara i duschen men när jag stod där kom det iskallt vatten hela tiden så ringde till mamma och då hade pannan(lr va det heter) slocknat så fick tvätta det i handfatet. haha ja det gick ju också.

oredigerad bild

Kommentarer
Postat av: nanna

haha då sko du bara vet hu e ti ha an i 3 veckor o sen efter en måna få an tibax XD

2012-01-07 @ 20:42:48
URL: http://iwillbreathing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0