arg=musiken på max volym

alltså hela dagen har varit skit för mig eller förjävlig är det rätta ordet. har hafft lust att bara ropa å störtgråta vid flera tillfällen. bara för att mamma skojjade lite och kittlade mig idag så flippade jag helt ur och ropade och svärd en lång ramsa :S Och sen när mommo mittiallt kom med en ny platt tång till mig för min gammla har gått sönder så fick jag lust att bara gråta för hur jävla dum jag hade varit, förstår inte hur folk kan stå ut med mig nuförtiden. mitt humör blir bara värre och värre. 
nåja, imorgon blir jag ju konfirmerad så hoppas mitt humör håller på toppen hela dagen, men nu just känns det inte så men hoppas går ju alltid...
 
igår på kvällen låg jag och tänkte på allt jag har gjort och allt jag har gått igenom och kom fram till efter varje svek jag har varit med om så har jag bara blivit starkare och starkare, vilket är väldigt bra. 
 
 
nej fy vilket depp inlägg dethär blev :O Nu ska jag försöka vara lite gladare och positivare. Får hoppas på fina presenter imorgon, om jag känner min släckt rätt så kommer jag få pengar och rosor i massor xD Men pengar behövs ju alltid!
 
nu ska jag hoppa i duschen och sen nörda på datorn en stund till. 
 
 
random bild jag ritade för några dagar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0