besökarna ökar :D

Fortsätt på samma sätt som ni gör nu! Blir alltid glad när man ser att det är mer än vanligt :D
Idag har jag varit hos mommo med mamma och bakat 2 gräddtårtor och två smörgåstårtor och en mjölkfri och en glutenfri. Eller jag var den som slickade skålarna och skärde typ skinka och ägg och sånt xD Slicka skålar är något jag älskar haha är bäst på det! xD
Sen när jag kom hem så lagade jag ett till armband, tänker göra flera sånna så himmla snyggt med lite färger på armarna xD 
 Imorgon ska vi dekorerara tårtorna så blir inte så mkt bloggning då heller, vilket det inte har blivit idag men det är lite fullt upp med konfirmationen när det kommer så mkt folk när mina förälädrar är skillda så det blir dubbel släckt. Folk från pappas sida och från mammas och ännu min ''plastpappa'' eller vad man ska kalla han till haha xD 
 
Alltså på riktit jag är så supernöjd med mitt hår nu just. För en gång skull när jag ser mig i spegeln så är jag någorlunda nöjd, förr hatade jag mitt utseende och allt. Så ett tips om du vill förbättra självförtroendet är att tex klippa ny frisyr eller vad som hellst som får dig att känna dig snyggare. En liten ändring kan kännas som en stor förändring. 
Ja det var väl allt för ikväll, vi synns. Natti Natti ^^ 
 
 
det är detdär turkos/rosa armbandet som jag gjorde just xD
 
me today ^^ jag med min seriösa min xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0