paus

dålig uppdatering men var ju på wasalandia hela dagen på måndag och när jag kom hem mådde jag skit och var helt yr resten av kvällen och igår var jag med familjen till ylivieska och en massa såna ställen mitt i finland och shoppade. kom hem med en massa kläder,tavlor,lampor osv.
och så funderar jag på att ta en sommarpaus här på bloggen, har inte någon lust att blogga och orkar inte heller blogga så tror det bli en sommarpaus från och med idag. kanske slänger in en bild senare idag får se. aja vi hörs väl....


Kommentarer
Postat av: Jossa :)

Sv: Njaa, om man gör e me nain ader så ji e ganska rolit å i andra miljöer xD

2012-07-25 @ 08:48:09
URL: http://hopeindecemder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0