saker jag rekomenderar

söta mobilsmycken :D det är snyggt + att man bli så glad när man ska ta fram mobilen :)  
detta finnmedel. Den tar bort svullnaden på finnen. Inte så att finnen far bort med den blir typ hudfärgad och inte lika röd mera på bara 4 timmar! Använder det så fort jag håller på att få en finn någonstans så far den bort innan den har kommit upp :D En liten klick på finnen och låt det vara där en stund så ska du få de att efter 4 timmar är den nästan borta xD Haha låter som om jag skulle göra reklam för den eller något men aja xD
denna lilla burk! det är superduper gott och så är det så lätt att ta fram när man är hungrig och man blir faktist jättemätt av den! OCH så är det hälsosamt med persika.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0