seg bloggning

jo jag vet, men har varit hos mina kusiner halva dagen och sen kom mommo hit för hon ville ''se'' alla presenter jag fick och på alla foton från konfirmationen xD 
idag såg jag på tv en stund så kom det wasalandia reklam på tv och min första tanke var att jag vill fa dit med jossa nu medans nanna är på resa. så jag tog upp tfn och ringde direkt. hoppas det går nån gång i denhär veckan. för JAG VILL DIT!!  det var så läääänge sedan jag har åkt i nå ''aparater'' eller karuseller elr vad man ska kalla det till :3
 
så började jag fundera på olika datorer idag, eller snarare (xD) på laptoppar. vet någon här som läser min blogg vad ett vanligt pris brukar vara och vilket märke som är bäst. vill inte ha någon dyr, hellst så billigt som möiligt och av bra kvalité. 
om ni har någon aning så kan ni ju komentera om ni vill :) har försökt surfa runt lite på ställen men har inte kommit till någon bra sida. 
 
aja, det kommer säkert något till inlägg ikv. ha det bra till dess!
 
jag just nu. vilka sorsna (haha hur stavas det?) ögon jag fick. ser helt gråtfärdig ut men det är jag inte! just saying.

Kommentarer
Postat av: Nannaa

Di prisren som ja ha sitt e 400-600 euro o Probook elr HP elr va nu min dator heter så e no ganska braa fö laptoppan bruk int håll i så många år di flesta far redan efter 3 år men denhe böri snart va 4,5 år tror ja xD

Svar: haha okej tacktack :D
Marike Sipponen

2012-07-27 @ 10:37:33
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0