you're my savior

dethär dagen har varit helt slapp, har tvättat håret i handfatet för att det inte kom varmvatten just när jag ville i duschen så :P
och nu just håller jag på att göra ett nytt armband och hittade just mina favorit färger haha nämligen mörkblått och mörkrosa xD 
senare idag så ska jag göra om ett par jeans, om det passar för mamma xD Har klippt hål på dem och nu tänker jag lappa dem men med ett annat typ xD får se hur det blir. älskar att göra om kläder och göra saker själv t.ex smycken och sånt. haha.
sen så planerade jag och jossa att vi tänker fara till wasalandia på måndag. fan vad jag längtar, även fast det inte finns de bästa karusellerna där men ändå så sjukt roligt iaf :D 
på tisdag far jag med mamma och köper lite inrednings saker till mitt rum. behöver en ny taklampa, ny nattbordslampa, ny matta, nytt gardinstyg, och även lite små tavlor skulle sitta fint :)
Så nu dehär närmaste dagar blir helt slapp dagar, men nåja sånna dagar behövs ju också ibland. ikv kommer det en bra film typ kl 22.00 om jag inte minns vad det heter, men ska kolla på den iaf ^^ 
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och laga färdigt mittt armband, sen tar jag itu med jeansen. ha det gött, igelkött ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0