bilderna

här är bilder från när jag å nanna var på stranden och från igår (midsommaren)
haha smarta jag har med kameran, men tog jag många bilder... NEJ haha glömde helt och hållet att jag hade med kameran men några foton hann jag ändå ta, var också och simmade där tog mitt tredje dopp haha ^^ vattnet där var jättevarmt låg och flöt på en flytmadrass med kusinerna runt mig haha ^^
Sen grillade vi och åt jättegod mat :) Men så typiskt mig att vara ut i solen hela dagen så fick huvudverk under hela kvällen och när jag kom hem så dunkkade hela huvudet och det känndes som det skulle hållla på att explodera O_O hehe och lilla bus ungen Stina (min kusin som är två år) så var hela tiden nånstans, så man fick springa efter å se till att hon inte föll i vattnet xD och så är hon så gullig när hon har börjat prata så mkt så när man säger en sak, så kan hon upprepa det hehe så himla gulligt :D men en fin solbränna fick man ju iaf :D
aa, här är bilderna ;)
 
bilder från stranden med nanna:  (inte alla bilder för orkar inte sitta och ladda ner alla xD)
och förståss en ego bild på sig själv xD haha värsta grinaren på fotot men solen lyste rakt i ansiktet xD
 
 
 
 
och nu två foton från midsommaren men orkar inte ladda upp alla somsagt, och resten av bilderna var ungefär likadanna som dessa två

Kommentarer
Postat av: Jossa :)

Sv: Jåå, men he fonkar int :( Men vi sko ta an ti stan så nain få koll opp e :) Va fina bilder he vort ^^

Svar: okej, jå he ska ni ta å gör xD
Marike Sipponen

2012-06-24 @ 14:07:07
URL: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0