funderingar

alltså, ska jag starta denhär bloggen igen? Har ingen aning om va jag skulle skriva om isåfall. Men jag tror nästan jag ska göra ett försök att börja blogga här igen, sen får man ju se hur det blir.
Alltså fan vad skönt med sommarlov, att bara tänka: JEESS INGEN SKOLA IMORGON! Älskar verkligen den känslan.
Igår for jag till jossa och vi tältade så jag sovde över där :D Det var super roligt, vi tog en maassa foton så det kommer att komma en bildbomd här på bloggen imorgon eller ikväll får se när jag orkar redigera alla foton xD
Det minde bra var att det började regna så vi kunde inte sova i tältet mera. Tyget var helt plaskvått och kuddarna var fuktiga. Haha så vi har sovit i ca 4 timmar! xD Inatt kommer jag verkligen att sova bra!
Har ingen aning om vad som händer imorgon, nu när nanna är på skriftskola läger i en vecka så blir det tråkigt på dagarna.
Nu ska jag försöka få något ljud i datorn, ljudet krånglar och har ingen aning om vad det kan bero på O_O
aja, det var allt :) hejs ^^
haha vi som aldrig kan se normal ut på bilder! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0