It's so crazy how it make my day just to hear your name

Headern trooor jag är färdig, eller orkar inte sitta och ändra nå mer här på bloggen så den får se ut såhär nu ett tag.  Om jag inte gör några små ändringar, det vet man ju aldrig ;)
Idag har jag flyttat en massa möbler och hyllor och pryndadssaker till migg nya rum men det är ännu en hel del kvar men det är sånt jobb som det behöv en man till att göra det xD
Sen så har jag börjat packa lite tills imorgon. 
Det dyker väl upp ett inlägg lite senare igen på kvällen. ja, det var väl allt nu ropa mamma att maten var färdig så ska väl fara ner och äta. Vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Jossa :)

Va fiin headern vart :D

Svar: taack vort int rikit nöjd me an men an får dug haha xD
Marike Sipponen

2012-06-26 @ 16:17:00
URL: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0