städdag och planering

japp, idag har jag städat rummet tagit bort alla kläder från golvet å fan vad tomt det blev haha xD
Nu har jag bara skrivboret kvar att tömma man vet inte vart jag ska laga alla saker jag har på skrivboret så de får vara där xD
På fredag cyklar jag till mammas jobb och väntar på att hon har jobbat färdigt så far vi sedan och köper lite sommar kläder å sånt :) Behövs verkligen! ^^
Haha igår somnade jag med tv.n på xD Låg i sängen och kollade tv sen blev jag trött så jag tänkte att jag bara vilar ögonen lite när det var paus i programmet jag så, men så vaknade jag efter en timme och märkte att jag hade somnat xD haha inte så konstit på take om hur trött jag var efter allt tältas xD
Nu är väl maten snart färdig så jag ska dra å äta sen vet ja inte va jag ska göra (:
men aja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0