halojj :))

Lördag och jag är bara hemma och på kvällen ''kalas'' :P
Haha alltså ja man går ju i sin egna värld idag!
När jag vaknade och skulle klä på mig orkade jag inte så lagade bara på en hoodie och pyjamas under :P När jag skulle äta så rostade jag bröd, och när dom hoppade ut ur brödrosten blev jag skitskrämd och när jag to min första tugga blev jag mätt. Sedan när jag skulle bädda sängen läggde jag mig istället ner och så på tv en stund.
Haha gör allting tvärtom idag verkar det som. Och nu ÄNTLIGEN har vi fått en ny dusch för den gammla läkte och droppade vatten ur den hela tiden :)
Alltså jess vad snön smälter det har tillochmed på visa ställen på våran gård kommit fram grus och gräs :D
Och nu kom mamma hem från arbetet hör jag. Jaja men vi hörs ^^ ciao
haha tror det får bli en liten städdag för mig :) skulle behövas JAPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0