hate my life kännsla :(

Denhär dagen har varit helt okej men när jag kom hem blev det värre. Vi eller jag mera så börja tjata om när vi aldrig reser nånstans, aldrig far utomlands, aldrig far på t.ex kryssningar osv. Det känns alltid som om alla andra far utom jag.
Sen så började mamma tjata om skolan att jag måste bättre mig men på riktigt jag vet att jag inte klarar av att få bättre i något.
Alla bara tjatar på mig och jag vet att det är för mitt eget bästa men jag har redan gett upp med det.
Har alltid varit på sidan om alla andra och kört mitt eget race.
Både min självkännsla och självförtroende är på botten och har alltid varit det.
Och sen hatar jag också speglar. Varje gång jag kollar mig själv i spegeln är jag ALDRIG nöjd med något.
Och ändå efter allt dedär så skrattar jag och är glad och skiter i det.
Sen så om någon säger något som som menar på ett helt annat vis så tar jag det tvärtom. Och så blir det ännu värre.
Tex om någon säger att jag har snygg tröja så tar jag det som att jag har fula kläder alla andra dagar.
Eller om någon säger att jag är bra i något så tar jag det som att jag bara i misstag råkade ha tur.
Japp verkligen INTE den bästa kvällen för mig ikv.
Men NU ska jag snart fara ut och försöka tänka på något annat än allt dethär och få tankaran bort för en stund.
Hejjs

Kommentarer
Postat av: nanna

no klarar du e ! :)

Bestäm nån sak elr nå som du ska få i belöning om du klarar e så går e no säkert bäter ^^

2012-03-15 @ 21:20:16
URL: http://iwillbreathing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0