JENKKI

haha okej rubriken ploppa upp i huvudet :P
nu ikv så kom min moster hit med August min kusin. Hehe roligt att få träfffa dem och gud vad August är sööööt!!!!!
haha han satt hon kollade på mig och när jag kollade tibax på han så började han le och sedan skratta haha. fan va sött skratt! så man satt å bara: naaaaaw haha
imorgon torsdag och bara tråkiga timmar tror jag. helt vanlig dag.
nu ska jag snart väl fa och se på tv om någon timme typ XD
gonatt i förhand :P
hehe satt och redigerade idag lite när jag fick tråkit :P

Kommentarer
Postat av: nanna

sv: hahahahahaha jaaa ja har en teckning i en pärm som ja rita på hede golve HAHAH xD

2012-03-14 @ 21:09:03
URL: http://iwillbreathing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0