ojdå

hehe hoppsan hejsan har inte orkat blogga nå igår xD. Men har inte hafft någon blogglust alls. Igår var jag bara hemma och idag kmr väl nanna hit :D. Snart kommer min moster hit efter något skirvbord som jag inte behöver. Sedan kommer någon och se på kaninerna (vf vet jag inte). Sen kommer nanna haha ^^ Mycket program idag yess^^
Alltså igår så jag på melodifestivalen och jag tycker inte det var rätt låt som vann!!! Och Dead by April förtjänade sååå mycke högre placering i listan dereas låt hadde ju messt kännslor än någon annan som tävlade. Haha fan vad man var arg igår jag skrattade t.o.m åt mig själv bara för att jag var så arg haha XD Jaja sån är jag :)
Nu ska jag fara och äta något förren alla kommer hit så hejjs :)
sötungen nanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0