tjohey

nu kom jag just från duschen så nu blir det bara tv och sedan sova resten av kvällen :)
Imorgon fredag så far jag och mamma och handlar efter skolan så mera bloggning blir det när jag är hemma (:
Sen så fyller min mommo på söndag så vi ska väl försöka hitta på något spännande som present men VAD vet jag inte.
haha alltså fan vad oljud detvar hemma hos oss ikv bara pga av renoveringen i mitt rum. Alltså man hörde inte musiken fast man hade den på max volym det var som en dammsugare bara dubblet högre ljud. haha jag undrar vad som har hänt i rummet har inte kollat det ännu XD
Ne nu ska jag så småningom krypa ner till sängs och se på tv en stund :) Gonatt ^^
random bild från sommaren 2011 :P

Kommentarer
Postat av: Jossa =)

HAHHAHA taack taack ^^

2012-03-16 @ 15:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0