R.I.P
 
 
 
ifall ni vill veta mera!
Men seriöst, senast igår lyssnade jag på Sucide Silence och nu just fick jag reda på att sångaren dog i morse i en MC olycka :O! Usch, seriöst när jag såg det satt jag och gapade skit länge och kände hur en tår rann ner från kinden. 
säger bara en sak:
 
Rest In Piece, du var fanimig riktigt jävla grym! <3
 
 

tänkte laga bilder på honom, men så fort jag gör det så sitter alla inlägg ihop!
usch, blogg,se GÅ Å HÄNG DIG! 
neej men seriöst, har damp på att mittiallt inläggen kan sitta ihop med varandra! 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Nannaa

NEEEJJJJ ;( ;( va faaan :((((( ja har di inskriva på va ja lyssnar på musik

Svar: jaaaa jaaaag å :O ja satt å lyssna på di dagin före dehe hemska händ :(
Marike Sipponen

2012-11-02 @ 06:20:44
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback

RSS 2.0