mätt xS

hela helgen har jag bara ätit onyttig mat :O haha lördag blev det en massa onyttigt t.ex kakor, popcorn osv
och idag har jag ätit tårtor, kex, och druckit cola och så for vi till Bernys och åt och där åt vi ju hamburgare xD
haha usch känns inte bra att ha ätit så onyttigt men nåja, en helg kan väl inte skada :O 
 
men nu är jag iaf jättemätt haha xD 
idag har det ju varit Farsdag så vi har varit hos mommo och moffa och min ''styvpappas'' föräldrar i Solf xP 
 
ny skolvecka imorgon och på Onsdag har vi moddeprov och så ska vi fara på Teater!! :D 
och jag minns rätt/hört rätt så ska vi se ''Next to Normal''. ingen aaaaning va den handlar om men aja ska bli kul iaf. 
 
ha en bra fortsättning på söndags kvällen!
 
bild jag gjorde just :P eller ja, gjorde och gjorde haha jag redigerade på ett program ^^ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0