You left my side tonight and I just don't feel right

skoldagen var väl helt ok, finska provet gick jättebra :D 
även fast jag tänkte försova mig imorse, men det var mamma som ringde och väckte mig för min väckarklocka ringde och jag stängde av den och blundade en stund... och somnade xD haha ibland är man ganska smart tkr jag xD 
men nu är det det äntligen helg och då tänker jag fanimig vila ut mig, för det lär verkligen behövas. 
var också till min prao plats idag och fick ett papper ifyllt.
alltså det är så tråkigt nu när nanna åker i en annan buss och jag i en annan, har ju ingen att prata med och känner knappt någon i bussen heller. men aja, sånt är livet :)
ska snart i bastun, haha har frysit hela dagen så ska bli skönt att gå i bastun då :P 
imorgon far jag till jossa, för jag vill ha nåt att göra på helgen förra helgen var har helt ensam
och på söndag är det ju fars dag så då åker vi till mommo o moffa och en massa såna ställen
så nu vet ni var jag håller mig hus iaf ^^
nä nu ska jag i bastun, ha en trevlig kväll :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0