-Even the best fall down sometimes-

dagen var ganska chill, och imorgon blir det ännu mer chilligare (?) xD för vi slutar efter fjärde timmen :D sååå himmla skönt! men ganska tråkiga timmar före det, spanska,spanska, matte, BiGe men nåja dagen lär ju gå fort. 
haha har seriöst hafft något skrattfel idag, har skrattat varje rast åt ingenting xD och idag vid maten satt jag och skrattade mitt mjölkglas xD men jag tror jag vet varför jag är glad :D the love takes over u knoooow ;) 
 
sen så har jag också sjungit och spelat synth ovanligt mkt idag. och hittat nya favoritlåtar att spela nu just är det
Imcomplete - backstreet boys
Collide - Howie Day (som jag även tog rubriken ifrån xD)
Snuff- slipknot 
de låtarna har jag spelat på nästan hela kvällen och kan inte sluta hehe 
nu börjat snart natte närma sig, så ska väl se tv en stund och sedan sova så man orkar igen imorgon :D
 
sov gott <3
 
 
 
gammal bild
 
jag som tänkte färga luggen röd, nej jag är alldeles för kär i blåa luggen så kan inte släppa taget haha nu lät jag som om jag just hade gjort slut med någon xD
men aja, en gång blå lugg, alltid blå lugg! 
 

Kommentarer
Postat av: Nannaa

hahaha såde ere fö mig o dehe rosa o xD

Svar: None
Marike Sipponen

2012-10-04 @ 06:15:46
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0