ändrade planer

imorgon drar jag iväg till Tammerfors till IdeaPark, så det blir jag,mamma och en annan familj vi brukar umgås med. Äntligen blir det nånslags miniresa för en dag. så ska vi på samma gång hälsa på de vi egentligen skulle hälsa på, alltså mammas moster och hennes familj typ? xD som bor där.
aja, tänkte färga luggen idag för färgen börjar fara bort det var så länge sen sist, men det får bli en annan dag. för ikv hinner jag inte.
ska stiga upp 6.00 imorgonbitti så måste sova lite tidigare ikv då.
nu ska jag i duchen iaf. heejjs :D

Kommentarer
Postat av: Nannaa

oou jeee :D

Svar: aaah :D
Marike Sipponen

2012-10-18 @ 19:26:18
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0