äntligen

igår hela kvällen satt jag och familjen och försökte få dethär trådlösa att funka,haha eller så att säga ''det vita ufo'' som jag kallat det till för det ser seriöst ut som någon ufo xD Men idag var det en ''man'' hit och fixade det så nu äntligen får man ha datorn i sitt eget rum! Och dessutom så har jag köpt en box att kunna spela cd skivor i på datorn för det finns inte något ställe att lägga cd's på. SÅ då har jag köpt SIMS 3! äntligen! som jag har längtat att få spela det xD Och jag köpte både Pets Och grundspelet för det var ju inte alls dyrt när det fandes i ett och samma paket för bara grundspelet så hittade vi inte xD Men det gör inget, för grundspelet suger ju ändå xD Haha ni som inte har spelat det förut fattar väl inte något av vad jag skriver om xD Men aja, ett datorspel somsagt xD (ifall ni är lite tröga xD) 
haha säger jag då...tror det är jag som är trög här xD 
 
Nu ska jag fortsätta va på datorn ett tag till, och sedan sova. Okej inte ännu på fleeeera timmar kl är ju bara 21:00 nu.
Men usch va helgen har gått fort! Tycker det borde vara mer än bara två dagar lång! Eller ja, 2 och en halv dag xD
Nej shit va jag skriver om random saker xD men så blir det när man har lite att säga av varje sak som ploppar upp i huvudet ^^ 
 
ha en bra fortsättning av söndagskvällen!
 
 
 
 
 
 om man ändå kunde vara såhär glad som jag är på bilden, varje dag skulle ju livet va helt perfekt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0