i just don't feel alright

dagen har varit ganska så rolig, och imorgon har vi matte prov, och ''resan'' blev det inget av för mamma är fortfarande förkyld och de vi tänkte fara till i Tammefors så han har något fel på imunförsvaret (?) så de ville inte ha någon ''flunsa''dit, men vi får helt enkelt ta det någon annan gång ist. life goes on vettja!
men det var verkligen synd för jag hade så sett frammemot att åka tåg, det var eeeevigheter sen ist.
men aja som man tänker positivt imorgon så får vi ju höstlov så det blir ingen torsdag eller fredag! Alltså gud vad skönt att vi missar torsdagen, för jag HATAR verkligen torsdagar, bara tråkiga timmar hela dagen.
 
nu ska jag koppla i hörlurarna till datorn och lyssna på lite musik och sen läsa igenom matte teori häftet förren jag somnar. vi hörs, önska mig lycka till i provet för det lär behövas!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0