i'm back :D

ja nu är det såhär att jag är tillbaka och bloggar igen, som ni ser så har jag ändrat bakgrund här på bloggen, ska också ändra header, men nu just har jag inte tid!
Hela helgen är det fullt upp pga att jag fyller ju på söndag, så både lördag och söndag så kmr det en massa gäster hit :D och så får jag ÄNTLIGEN se datorn för första gången som vi beställe!!!!!! men det går ju inte att använda den ännu, vi ska skaffa nätsticka och så ska ju virusprogram och internet och ett massa sånt fixas på den så... men det ska väl inte ta så länge till :D 
nu ska jag gå och sova...
vi hörs imorgon (om jag hinner blogga) får se.. hoppas det :)
 

Kommentarer
Postat av: Nannaa

haha bara fö att du börja änder på bloggin så fick ja lust ti gör he o xD

Svar: hahaha jaa göör he du bara xD
Marike Sipponen

2012-10-13 @ 20:12:22
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0