jag lever!

så nu vet ni det. Har hafft typ någon bloggpaus eller har seriöst inte orkat blogga och dessutom så har jag laddat ner 3 skräckfilmer så datorn har gått jättetrögt och varje gång jag har förökt skriva ett inlägg och just när jag har klickat på ''publicera'' så har det kommit någon ERROR sida fram ... -_- men ska skärpa mig.
helgen har varit helt avsööm. Och nu är det redan söndag och imorgon ny skolvecka... usch orkar inte, är skoltrött så in i *******
och nu har jag lite huvudverk så ska väl fara ner och ta ett piller förren det blir riktigt besvärligt. 
 
skräckfilmerna jag och nanna kollade på var: Livide, The exorcism of Emily Rose och liite av Silent House, eller vi hann inte se färdigt Silent House så vi får väl göra det en annan gång ist. 
Men från och med NU så kommer jag seriöst att ha fobi för ballerinor och gamla tanter haha xD tack vare Livide filmen xD usch va man satt och skrek rösten av sig xD 
 
aopp. vi höööörs kära vänner! :3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0